ER BILLAKK.NO.NO EN NORSK NETTBUTIKK?
Ja! Nettbutikken har norske eiere og lager i Norge, noe som gjør at vi kan sende rett fra lagerhyllen og hjem til deg med kort leveringstid. BilLakk.no er en ren nettbutikk og har dermed ikke et fysisk utsalgssted du kan besøke.


HVOR FORT KAN JEG FÅ MIN BESTILLING FRA BILLAKK.NO?
Om du legger inn ordren før kl 11.00 (virkedager), vil den bli behandlet, pakket og normalt sendt samme dag. Bestiller du etter kl 11.00, vil den bli behandlet fortløpende og sendt neste virkedag så fremt varen er på lager. Når en vare går ut fra vårt lager, følger den PostNord sine leveringstider. Vi anbefaler at du laster ned PostNord sin sporingsapp, så har du full kontroll på dine bestillinger.

MERK! Ved bestilling av mindre enkeltprodukter, kan det hende at disse blir sendt som vanlig brev uten sporing.
 


HAR DERE VIRKELIG ALT PÅ LAGER?
Vi har det aller meste på lager, men enkelte varer kan være utsolgt. Som regel er da varen allerede i bestilling og på vei inn på lager. Er det et spesielt produkt du skulle ha tak i, så tar du kontakt og vi vil kunne se når den kommer inn til oss. Vi har noen veldig hyggelige medarbeidere på vårt lager, som virkelig står på. Dette er personer som står på for at du skal få din bestilling så fort som mulig. Av og til, så kan det skje en feil. Kanskje detter ett produkt i bakke og blir ødelagt eller at det mangler et produkt som skulle ha stått der.

Vi skjønner at du som kunde ikke kan forholde deg til dette, men skulle noe inntreffe, så er vi de første til å ta kontakt og gjøre det beste ut av situasjonen.


HVORDAN KAN JEG BETALE?
Vi benytter oss av Svea Finans, og du kan dermed benytte deg av alle alternativene som Svea tilbyr. Ønsker du å benytte deg av faktura eller delbetaling, vil Svea foreta en rask kredittsjekk før de godkjenner bruk av betalingsalternativet. Du kan også benytte Vipps eller vanlig kortbetaling.


HVA KOSTER FRAKTEN?
Vi sender de fleste ordrene til deg for 149,- men i enkelte tilfeller så vil frakten være høyere. Det skyldes da at ett av produktene du har valgt enten er fysisk veldig stor eller tung. I slike tilfeller vil ordren bli levert hjem til deg.

Velger du å hente selv på vårt lager, betaler du selvsagt ingenting for frakten.


KAN JEG RETURNERE SPESIALBLANDET LAKK?
Når du bestiller spesialblandet lakk, lages denne på bestilling til deg etter fargekoden du har oppgitt. Er vi i tvil, så tar vi kontakt før vi blander lakken. Men når den er blandet, så er det ingen returmulighet på disse produktene. Har du bestilt andre lagerførte produkter på samme ordren, så kan du selvfølgelig returnere disse.


ÅPNINGSTIDER KUNDESERVICE


RETURSKJEMA
Om du av en eller annen grunn ønsker å returnere deler eller hele ordren, så setter vi pris på om du kontakter Kundeservice før du sender varen/e i retur. Da kan vi sammen finne den mest hensiktsmessige løsningen. Ring Kundeservice på telefon 22 12 02 36 mellom 09.00 og 16.00 eller send en epost til kundeservice@billakk.no, så skal vi hjelpe deg.


Spørsmål og svar som er relevante for deg som kunde


Er Billakk.no.no en Norsk nettbutikk?

Ja! Nettbutikken har norske eiere og lager i Norge, noe som gjør at vi kan sende rett fra lagerhyllen og hjem til deg med kort leveringstid. BilLakk.no er en ren nettbutikk og har dermed ikke et fysisk utsalgssted du kan besøke.


Hvor fort kan jeg få min bestilling fra BilLakk.no?

Om du legger inn ordren før kl 11.00 (virkedager), vil den bli behandlet, pakket og normalt sendt samme dag. Bestiller du etter kl 11.00, vil den bli behandlet fortløpende og sendt neste virkedag så fremt varen er på lager. Når en vare går ut fra vårt lager, følger den PostNord sine leveringstider. Vi anbefaler at du laster ned PostNord sin sporingsapp, så har du full kontroll på dine bestillinger. Les mer om appen her

MERK! Ved bestilling av mindre enkeltprodukter, kan det hende at disse blir sendt som vanlig brev uten sporing.


Har dere virkelig alt på lager?

Vi har det aller meste på lager, men enkelte varer kan være utsolgt. Som regel er da varen allerede i bestilling og på vei inn på lager. Er det et spesielt produkt du skulle ha tak i, så tar du kontakt og vi vil kunne se når den kommer inn til oss.


Tilbyr Billakk.no delbetaling/faktura og Vipps?

Ja. Vi benytter oss av Svea betaling, og du kan dermed benytte deg av alle alternativene som Svea tilbyr. Ønsker du å benytte deg av delbetaling, vil Svea foreta en rask kredittsjekk før de godkjenner bruk av betalingsalternativet. Du kan også benytte Vipps eller vanlig kortbetaling.


Hva koster det å få tilsendt en vare?

Vi sender de fleste ordrene til deg for 149,- men i enkelte tilfeller så vil frakten være høyere. Det skyldes da at ett av produktene du har valgt enten er fysisk veldig stor eller tung. I slike tilfeller vil ordren bli levert hjem til deg.


Kan jeg returnere spesialblandet lakk?

Når du bestiller spesialblandet lakk, lages denne på bestilling til deg etter fargekoden du har oppgitt. Er vi i tvil, så tar vi kontakt før vi blander lakken. Men når den er blandet, så er det ingen returmulighet på disse produktene. Har du bestilt andre lagerførte produkter på samme ordren, så kan du selvfølgelig returnere disse.


Når er kundeservicen åpen?

Vi vet at du som kunde gjerne trenger svar akkurat nå, og du skal ikke se bort fra at vi kan hjelpe deg til alle døgnets tider. Normalt så kan du ringe Kundeservice på telefon 22 12 02 36 mellom 09.00 og 16.00. Men om du sender en epost til kundeservice@billakk.no, så blir du overrasket over hvor fort vi svarer, også på kveldstid og i helgene.


Angreskjema

Om du av en eller annen grunn ønsker å returnere deler eller hele ordren, så setter vi pris på om du kontakter Kundeservice før du sender varen/e i retur. Da kan vi sammen finne den mest hensiktsmessige løsningen. Ring Kundeservice på telefon 22 12 02 36 mellom 09.00 og 16.00 eller send en epost til kundeservice@billakk.no, så skal vi hjelpe deg.

Angreskjema for BilLakk.no finner du her


Noe annet du lurer på?

Har du flere spørsmål, så er det bare å ta kontakt med oss. Du kan enten sende en epost til kundeservice@BilLakk.no eller ringe oss på telefon 22 12 02 36.